Defining morality, applying standards and shaping attitudes: replies to Copson, Hobbs and Kotzee
In the preceding articles, Andrew Copson, Angie Hobbs and Ben Kotzee make a number of interesting criticisms of my book, A Theory of Moral Education. Here I offer some replies.
1. VerfasserIn: | |
---|---|
Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
Routledge
[2020]
|
In: |
Journal of beliefs and values
Jahr: 2020, Band: 41, Heft: 2, Seiten: 237-240 |
normierte Schlagwort(-folgen): | B
Moral
/ Definition
/ Moralische Entwicklung
/ Erziehung
|
RelBib Classification: | AH Religionspädagogik NCA Ethik ZF Pädagogik |
weitere Schlagwörter: | B
Theism
B Moral Formation B Moral Education B problem of sociality B Naturalism B indoctrination B moral standards |
Online Zugang: |
Vermutlich kostenfreier Zugang Volltext (Verlag) |