Herausforderungen zu einer multiperspektivischen Didaktik: eine Problemdarstellung anhand einer Lehrplananalyse zur Berücksichtigung des Islam im Religions-, Ethik- und Geschichtsunterricht
Main Author: | |
---|---|
Format: | Print Book |
Language: | German |
Subito Delivery Service: | Order now. |
Check availability: | HBZ Gateway |
WorldCat: | WorldCat |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Published: |
Schenefeld, Bz Hamburg
EB-Verlag
2006
|
In: |
Pädagogische Beiträge zur Kulturbegegnung (24)
Year: 2006 |
Edition: | 1. Aufl. |
Series/Journal: | Pädagogische Beiträge zur Kulturbegegnung
24 |
Standardized Subjects / Keyword chains: | B
Germany
/ Islam
/ Lesson plan
/ Religious instruction
/ History 1997-2004
B History teaching B Ethics teaching B History 1997-2004 |
Further subjects: | B
Islam
B Islam Study and teaching B Lesson plan / Religious instruction B Thesis B Lesson plan / History teaching B Germany B Ethics teaching / Lesson plan |
Online Access: |
Table of Contents Blurb |