Religions as brands?: religion and spirituality in consumer society
This article gives an interdisciplinary account of the societal causes as well as individual and organizational effects of religious consumer society. It integrates and systematizes contributions from economics of religion, marketing, and sociology of religion. The article presents the causes of rel...
VerfasserInnen: | ; |
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Medienart: | Elektronisch Aufsatz |
Sprache: | Englisch |
Verfügbarkeit prüfen: | HBZ Gateway |
Journals Online & Print: | |
Fernleihe: | Fernleihe für die Fachinformationsdienste |
Veröffentlicht: |
International Association of Management, Spirituality & Religion
[2019]
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In: |
Journal of management, spirituality & religion
Jahr: 2019, Band: 16, Heft: 1, Seiten: 6-31 |
RelBib Classification: | AD Religionssoziologie; Religionspolitik CB Christliche Existenz; Spiritualität CH Christentum und Gesellschaft |
weitere Schlagwörter: | B
Secularization
B Transcendence B Aufsatz in Zeitschrift B Branding B Religiosity B Marketing |
Online Zugang: |
Vermutlich kostenfreier Zugang Volltext (Resolving-System) Volltext (doi) |